„Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” / Antoine de Saint-Exupéry
W trakcie studiów odbyła liczne praktyki w krakowskich placówkach oświatowych, gdzie miała możliwość poznać pracę z dziećmi oraz dorosłymi osobami z niepełnosprawnością. Zaraz po studiach podjęła pracę w prywatnym przedszkolu jako nauczyciel przedszkolny, następnie w 2013 została przyjęta do grona pracowników Niebieskiego Misia – obecnie zatrudniona jest na stanowisku nauczyciel wspomagający w grupie integracyjnej.
– W 2010 r. rozpoczęłam studia licencjackie na kierunku „Asystent osoby niepełnosprawnej”, w 2013 r. skończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: Oligofrenopedagogika. W 2015 r. skończyłam studia podyplomowe na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, na kierunku: „Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna”.
Cały czas doskonali swoje umiejętności biorąc udział w szkoleniach, m.in. „Edukacja przez ruch” wg Dziamskiej, „Praca z trudnymi zachowaniami”, „Potrzeby dziecka z autyzmem”, „Coaching w edukacji”, „Metody pracy z dzieckiem zdolnym w wieku przedszkolnym”, „Opieka nad dzieckiem z cukrzycą”, „Szkolenie z zakresu przeciwdziałania przemocy”, szkolenie dla nauczycieli języka angielskiego z cyklu „Exciting Teaching”.
W przedszkolu dodatkowo współprowadzi „Turlanki z mamą i tatą ” wg Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, angażuje się we wdrażanie zdrowych nawyków żywieniowych pomagając w organizacji konkurów kulinarnych, współpracuje ponadto z Hospicjum św. Łazarza, prowadząc akcję „Pola Nadziei”.
– Moje zawodowe plany wiążą się z dalszym doskonaleniem się w obszarze pracy z dzieckiem z autyzmem oraz ze zdobyciem kwalifikacji do nauczania języka obcego. Prywatnie jestem ogromną miłośniczką zwierząt, wielbicielką literatury klasycznej i popularnej oraz bliższego i dalszego podróżowania. W pracy z dziećmi najbardziej lubię ich ciekawość świata, fantazję, bezpośredniość oraz wielką radość z małych rzeczy.