„Przede wszystkim należy uczyć dziecko patrzeć, rozumować i kochać, dopiero potem uczy się je czytać. Należy nauczyć młodzieńca chcieć i móc działać, a nie tylko wiele wiedzieć i umieć.”  / Janusz Korczak

Nauczyciel kontraktowy. Studia magisterskie na Uniwersytecie Pedagogicznym, kierunek: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju kursach, szkoleniach oraz warsztatach.

W swojej pracy staram się wykorzystywać różne formy dziecięcej aktywności twórczej w rozwoju intelektualnym, poznawczym, emocjonalnym i społecznym. Integracja plastyki, muzyki, słowa i ruchu stwarza te możliwości. Podziwiam w dzieciach ich ciągłą chęć odkrywania świata, w czym staram się im pomagać najlepiej jak tylko potrafię.

Wykorzystuje różne metody pracy stymulujące rozwój dziecka, m.in.: Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, metoda Carla Orffa, Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, „Dziecięca matematyka” wg Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, Pedagogika Zabawy. Bardzo lubi aktywność badawczą dzieci – doświadczenia, obserwacje przyrodnicze, która jest naturalną metodą poznawczą stosowaną przez dzieci.

Zainteresowania: muzyka, taniec, wycieczki rowerowe. – Eksperymentuję w kuchni, ale zdecydowanie lepiej wychodzą mi naukowe eksperymenty w przedszkolu. Praca z dziećmi jest dla mnie wyzwaniem, ale też głównym źródłem inspiracji.