Z wyksztalcenia jest pedagogiem specjalnym, oligofrenopedagogiem, terapeutą wczesnego
wspomagania rozwoju oraz certyfikowanym terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolach integracyjnych jako członek zespołu
wczesnego wspomagania rozwoju oraz w centrum terapeutycznym gdzie na jej drodze stawały
różne wyzwania. Podczas swojej ścieżki zawodowej prowadziła zajęcia, między innymi z
dziećmi ze spektrum autyzmu,
z niepełnosprawnością intelektualną, ruchową, afazją, z trudnościami w uczeniu się i
z chorobami genetycznymi . W swojej pracy skupia się przede wszystkim na indywidualnym
podejściu do dziecka.
Na zajęciach dąży do tego, aby dziecko czuło się swobodnie i bezpiecznie, a praca nad
nieprawidłowościami przebiegała w miłej i zabawowej atmosferze.
Praca z najmłodszymi od zawsze dawała jej wiele satysfakcji. Radość i uśmiech na twarzy
dziecka mobilizuje ją do jeszcze większego działania. Podczas zajęć łączy elementy różnych
metod, by w ten sposób podążać za potrzebami dzieci i dostosować się do ich możliwości
psychofizycznych. Podczas planowania zajęć istotne jest dla niej by nauczać poprzez zabawę,
która jest naturalną formą aktywności wśród najmłodszych. Stale rozwija swoje umiejętności
poprzez uczestniczenie w różnych szkoleniach i kursach, by tym samym zapewnić dzieciom
pomoc terapeutyczną na jak najwyższym poziomie.
Ukończyła m. in.: Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, I stopień, Monachijską
Funkcjonalną Diagnostykę Rozwojową pierwszy, drugi, trzeci rok życia, Trening Umiejętności
Społecznych terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu, Terapię ręki i zaburzeń motoryki
małej, Logorytmikę, Makaton – Program Rozwoju Komunikacji – I, II, III stopień, Alternatywne i
wspomagające metody porozumiewania się AAC, Polski Język Migowy na poziomie A2.
Prywatnie lubi górskie wędrówki i jazdę na rowerze od niedawna dzieli się tą pasją ze swoimi
dziećmi, wspólnie spędzając czas podczas zdobywania szczytów.

Skomentuj

Twój e-mail nie będzie publikowany